Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Skal din butik fremtidssikres med en ny kasseløsning?

Skal din butik fremtidssikres med en ny kasseløsning?
Søren Lyng

I dag hvor teknologien bevæger sig ufatteligt hurtigt er det med at være med helt fremme, også når man skal vælge kassesystem og dermed fremtidssikre sin virksomhed eller butik. Her kan du læse mere om en af udbyderen af sådan en løsning.

I dag er det mere og mere almindeligt at se butiksmedarbejder eller en lagerekspedient med en tablet i hånden, og det er da også en del af den teknologiske udvikling. I dag kan en komplet integreret kasseløsning betjenes fra en tablet eller smartphone, og dermed give personalet mere bevægelsesfrihed.

Det kan være meget omfattende at skulle udskifte et komplet kassesystem, men når først opgaven er løst, og er overgået til en moderne og fleksibel løsning, åbner der sig en masse nye muligheder for både ledelsen og personalet. Et opdateret kassesystem kan blandt andet håndtere trådløse betalingsformer, elektronisk billet og kan samtidig integreres med virksomhedens eksisterende ERP system, hvilket skaber en gnidningsfri overgang mellem det bagvedliggende styresystem og det daglige kassesystem.

Hvis du eller din virksomhed er på udkig efter en ny kasseløsning eller en integration til et eksisterende ERP system, kan virksomheder som Navipartner hjælpe med rådgivning og vejledning. Samtidig kan de leverer den komplette løsning, helt fra den bagvedliggende IT-infrastruktur til den endelige løsning ude i butikkerne eller på lageret, hvor alle systemer spiller sammen, og dermed reducerer virksomhedens omkostninger markant.

Besøg Navipartner online og læs mere om hvordan du briger din virksomhed ind i den hastigt voksende teknologiske verden, med værktøjer som mobil betaling, mobilt salg, trådløse kassestationer eller kasseløsninger på tablet og smartphone, samt hvordan lagerstyring kan forbedres med den rette integration og styring.

Når man revidere virksomhedens kasseløsning, kan man samtidig integrere økonomistyring, lagerstyring, personalestyring og indkøb i en og samme løsning, der gør det nemt for ledelsen at følge med i virksomhedens daglige udvikling, og dermed får ledelsen også et dybere indblik i virksomheden drift, time for time.

Pin It on Pinterest

Share This